https://hizliresim.com/4sbl1qi
Bugün kan veremedim 3 gün önce beta 19.28 çıkmıştı, yükselmemiştir diye korkumdan kan veremedim ama yarın vereceğim. 2 haftalık tahminimce o yüzden doktora gitme demiştiniz şimdiden ama kaset testte çok belirsiz bi çizgi var.. erken testte de böyle. Erken öğrenmek, öğrenmeye çalışmak gerçekten psikoloji bozuyormuş. Bir de bugun düşük yapanlar falan anlattı hep psikolojim bozuldu. Benim yerimde olsanız ne yapardınız?