12 haftalıkken bende birşeye üzülmüştüm ve gece o şekilde uyudum sabah karşı ufaktan regl ağrısı gibi bir ağrım vardı kalktım kanamam olduğunu fark edip hemen hastaneye koştum düşük riskim varmış uzun bir süre yatış vermişti doktorum wc hariç yerinden kalkmıcaksın demişti 3. Gebeliğim ve başıma ilk defa böyle birşey gelmişti. Sonra anladım ki inanın kimse için üzülmeye değmiyor kendinizi ve bebeğinizi düşünün 🥰