Sedaince bende hareketleri yüzünden sabahı zor ediyorum uyumuyo içerde kendini ordan oraya vuruyo sanki korkup doktora gittim doktorum hareket berekettir dedi şöyle düşün açsın halsizsin hareket edesin gelir mi gelmez bebek de böyle işle dedi demekki keyfi gayet yerinde ki oynayıp duruyor dedi 20. Haftada hareketlenmeye başladı şuan 37 haftalık olduk 3 kiloya yakınız ama hala kıpır kıpır durmadan devam hemde 😂😂