Zeynep1225 33haftalık kontrolümde 2300gramdı ama doktorum kilosunun ilerden gittiğini söyledi. Pazartesi 35haftada kontrolüm var o zaman ne diyecek bakalım. Ama sizin bebiş haftasına göre normal kiloda az değil kilosu, ki doktorda normal demiş. Birde ultrasonda ortalama tahmini kilo söylüyorlar çünkü tam ölçmek mümkün değilmiş. Denilen kilonun 300gram aşağısı da olabilrmiş, yine 300gram yukarısıda olabilirmiş. Bu benim 2.gebeliğim, ilk gebeliğimde doğum yapacağım gün bakılan ultrasonda tahmini 3900gram dedi doktor, gecesine doğurdum 4200gram doğdu bebeğim. Aynı şekilde kardeşime 4300gram dedi doktor, normal doğuramazsın sezaryenealalım dedi, sezaryenle doğum yaptı kardeşim ve bebeği 3800gram doğdu. Onu tam olarak net söyleyemiyor doktorlar yani dedğim gibi ölçtükleri kilonun ortalamasını söylüyorlar.