Bugün doktora gittim 3350 gram olmuş iki kez nst çekildim.hareketleri azdı sonra bidaha çekindim iyiydi doktor yine az olursa yatirir suni veririm dedi ama şükür hareketlendi biraz ama önceki haftalara gore hareketleri az sziin nasıl acaba bu haftalarda bide doğum için neler yapayım onereceginiz