Mira_ll13 Hanimlarrr hastanede giyecek pijama takimi alicam ama cok kalin almak istemiyoem zaten hastane cok sıcak oluyor bide kalin alirsam bunalirim gibi geliyir siz nasil pijama takimi aldinizz
_ruyaninannesi_ Mira_ll13 bn daha almadım ama aldığımda düğmeli ve kollu alacam hafif kalın olsun havalar soğuk
mervemurat16 Mira_ll13 ben 2 adet aldım ince uzun kollu aldım kalın almadım bir tanesi önden çırt çırtlı gögüsü kolay açılaın diye diğeri ise önden üç düğmeli
LamiyaCetinkaya Mira_ll13 Ben de önü düğmeli penye takım alıcam, evden de bir pijama eklerim diye düşünüyorum hepsini yeni almaya gerek yok sonuçta 😀 bir de geniş yün şal ördüm, baktım üşüyorum sırtıma atayım diye
EvrimAnac Mira_ll13 canım bende Ocak ayında doğum yapacağım pijama takımlarımın hepsini suwen den aldım ne çok ne kalın ne ince orta ayarda hastaneler çok sıcak muayeneye giderken bile daralıyorum.Ki yanıma sabahlıkta alacağım üşüyeceğimi sanmıyorum
Minigiim-vebenn52 Hastane zaten sıcakmış normal kumaş alcam önü düğmeli takım alcam bitane siyah Zaten bitane pembe renk aldım hamile pijama takımı bitane de önü düğmeli alıcam tamamdır lohusa pijamaları gereksiz pahalı gerçekten