akkrn Kızlar merhaba bebeğin kalp atışını kaçıncı hafta duydunuz? Ve normal ultrason ile mi alttan mı duyuldu? Alttan da olabileceğini şuan bu formda öğrendim ilk gebeliğim de öğrenmek istiyorum sizlerin tecrübelerinizden
1palyaco akkrn 7.hafta da karından duyuldu . Alttan muayene pek önermiyorum açıkçası . Eğer 7de duyamam karından diye düşünürseniz 8de gidin karından bakılsın .
2kucukbebis akkrn 6 hafta 5 günlükken karnımdan bakılan ultrasonda duydum. Keseyi de alttan bakıldığında görmüştük.
Lalemmm12 akkrn 6 haftalık kese göründü 9 haftalık bebeği gördük ve kalbini dinledik en geç 9 ve 10 haftada kalp duyulur 🥰
Lalemmm12 akkrn alttan elinden geldiğince baktırma derim çok kişi bu sebebten kanama yaşıyor bazı kişiler sıcak bakmasa da öyle ben hiç alttan baktırmadım asla doğum yaklaşınca bakılır açıklık varmı yok mu diye ama onun öncesinde hiç baktırmadım baktırmam da
Aybarssmom_ 7.haftada alttan muayene ile duyuldu, ikili tarama testine kadar hep alttan muayene oldum
Ceviz6550 akkrn 9.haftada karından duyuldu geç döllenme olmuş demişti doktorum 8.haftada alttan bakalım dedi ama o anda ben istememiştim korkmustum
Yenianne7 akkrn 6+3 filandım vajinal ultrasonla duyduk, o da çok zayıftı doktor henüz çok küçük dedi, şimdi 28 haftalık olduk bile çok şükür 🫶🏻
akkrn Peki kızlar 7.hafta diyorsunuz ya çoğunuz bu hafta olayında mesela tamamlananı mı diyorsunuz yoksa içinde bulunduğunuzu mu? Çok kafam karışıyor 🙊 mesela benim sat 17 kasım şuan 4.haftam bitti ben haftaya 5.haftada mı olmuş olcam 4’de mi 😂