Arzu343434 canım doktoruna güven, bana dedi ki bebeğin kafası büyük, iri bebek, benim kalçalarım da biraz erkek tipi kalcaymis, o yüzden sezaryen kararı aldık. Doktorun bi sıkıntı görürse sana mutlaka sezaryen önerir, onun dışında vücudu bebeğin durumu çok müsait olup çok kolay normal doğum yapan da var, korkma hiç doktorlarimiza güvenelim