Aydinlar01 canım geç kalmadan psikolojik destek alabilirsin sadece ilaçla olmuyor diye düşünüyorum bişey anlatmak istiyorum inşallah sana da umut olur. ablam hamilelik sırasında senin gibiydi demek önceden de varmış ama hamilelikte iyice psikolojisi bozuldu 🙁 Lohusa depresyonunu da çok ağır şekilde yaşadı detay vermeyim ama canına bile kastettiği oldu. Antidepresan yüzünden bebeğini emzirmedi sonra çok şükür hayata bize tutundu 5-6 aylık olunca psikoloğa gitmeye başladı kendini bebeğe odakladı ve çok şükür yeğenim 2 yaşına geldiğinde artık ablam da iyiydi.. 5 sene sonra bir bebeği daha oldu bu seferki hamileliği ve sonrası inanılmaz güzel rahat geçti. İyi düşün iyi olsun yaşamayan bilemez ama biraz olsa da seni anlıyorum inşallah bu günler geçecek nolur sevdiklerine seni düşünenlere sırtını dönme