aslivrl12 Kızlar bugün tetanoz aşısı vurdum aşırı bel ağrım var normal mi? Sizde de oldu mu? Tetanozu vurdurdunuz mu vurdurmayı düşünüyor musunuz?
Annebebek012 aslivrl12 bel agrısının ondan olabileceğini düşünmüyorum ama bana da yan etki yapmıstı halsiz ve bitkindim kol agrısı da cabası 1 hafta sonra ikinci dozu da yaptırıcam hemşirenin dediğine göre birincinin pek etkisi yokmuş
Kitapkolik660_ aslivrl12 benim hiçbir tarafım ağrımadi iki kere yaptırdım sakıncalı olsa zaten demezler gel diye neden zararlı olsun ki