39 hafta oldum bugün gittim 2 kilo dedi doktor ve aşırı iyi beslenmeme rağmen her gece gündüz o kadar dikkat ettim ki. Detaylida damarımda celtiklenme vardı besin az gidiyo dedi doktor 34 haftaya kadar coraspin kullandım. Yarın acil doğum dedi suyunda kalmamid ama bebek vok zayif böyle olan varmı yada yadayan sonrasında neler yaşadı benimle paylaşırsanız çok sevinirim