Elfmstfa Merhaba arkadaşlar 19+3’teyim az bir şey kahverengi lekelenmem oldu progestan 200 mg kullanıyorum 1 haftadır şimdi kahverengi leke geldiğini gördüm doktora gitmeli miyim sizce ilk gebeliğim olduğu için endişe duydum
Tgbaaygn Elfmstfa bende progestan kullanıyorum benden de geldi kahverengi leke hastaneye gittim bi sıkıntı yoktu 2 gün sonra geçti başka biyerdr ağrınız yoksa endişe etmeyin ama yinefe doktora gözükmede fayda var
Elfmstfa Tgbaaygn geçen hafta hafif açık renkte lekelenmem oldu direkt doktora gittim kontrol ettiğinde bir problem yok dedi sadece plesanta rahme yakın dedi ona istinaden progestan başlattı. Şimdi yine az lekelenme görünce bi endişelendim bide gece kadın doğumcu oluyor mu hastanelerde gitsem bakarlar mı ki bilemedim
Ysmmn Daha önce oluyomuydu benim arada oluyo zaten progestan kullanıyorum bugün yine oldu iğne yaptrdm hemen şuana kadar oldukça doktora gidiodm ama bakalm devam edicekmi ona göre giderm 12 haftaligim bu arada
Tgbaaygn Elfmstfa hımm plasentadan da kaynaklanabilir belkide bi gidin isterseniz acile devlet hastanelerinin aklınızda kalmasın stres daha kötü