kızlar merhaba bn eylülde Bi düşük yaptım 8 Aralık yani geçen hafta da Bi düşük hatta düşük değil ikisinin de kalbi durduğu için kürtaj oldum doktor 3 6 ay korunsan iyi olur rahim toparlanır dedi ama bn dinlemedim ilk kürtaj sonrası hamile kaldım ve aynı sorunu yasadım tabi Rabbım isteseydi yasatırdı ama kürtaj sonrası beklemek lazım bnce sonra çok üzülüyoruz hemşire son kürtaj da enfeksiyon bile zarar verir o yüzden dikkatli ol dedi bnden küçük Bi tavsiye olsun