GPinar Başta n11 olmak üzere diğer sitelerden bebek çikolatası yaptıran var mı acaba sosyal medya kullanmıyorum o yüzden instagram da felan yaptıramam 🥰n11 kupon felan düştüğü için önceliğim orası açıkçası yorumlarınızı bekliyorum 🙈
Adenala GPinar Yaptıracaksanız markası elit olsun bence dün bebek görmesine gittim çikolataları çok güzeldi mesela
MelteM2cck GPinar istanbulda oturuyorsaniz eğer, Eminönünde şarkhan var orası hediyelik üzerine bir numara. İlk hamileligimdede oraya yaptırdım. 2.ye hamileyim yine oraya yaptırdım. Seçenek de bol hem uygun fiyatlı heryerden
GPinar MelteM2cck ya evet orada güzel oluyor da işte kim gidecek kız oraya 32haftakık hamileyim darlanırım valla oraya gidene kadar :):)
MelteM2cck Leylali onu bilemicem şimdi. Ama koskocaman showroom orası illa sayfaları vardır. Googledan sarkhan Eminönü diye yazın isterseniz instagram sayfaları olanlar çıkar illa.
Merii58 MelteM2cck fiyatları nasıl acaba bi de hemen yapıp veriyolar mı almak için tekrar mı gitmek gerekiyor 🙂 33. Haftamdayım bu hafta sonu gidip yaptırayım
MelteM2cck Merii58 ben bekledim siz dolaşın yarım saate hazır dediler şarkhan 5 katlı zaten asansörde var gezene kadar hallettiler lavanta keselerini 2 kisilerdi hatta.