Kızlar merhaba ben de yaklaşık 4,5 aydır balıkesirdeyiz buranın hastahanelerin den hiç memnun kalmadık her gittiğimizde sorun bu hafta sonu hamile olduğumu öğrendim henüz çok yeni olduğu için keseyi göremedik kan sulandırıcı ve iğnesine geçiş yaptım pıhtılaşma olduğu için burda önerebileceğiniz iyi bir doktor varmı 🙏