Herkese selamlar,
Bebek gelmeyince 2 seçeneğim kalmıştı suni sancı veya spinal sezeryan. Ben de planlı sezeryanı seçip 13.12.2023 07:30 ameliyat kararı verdim doktorla birlikte. Ama 12.12.2023 akşam saatlerinde suyum geldi ve acil sezeryana alınmak zorunda kaldım. Spinal anestezi ile uyuşturulup yaklaşık 10 dk içinde bebeğimin sesini duydum. Hiç korkmadım, sadece anesteziden dolayı çıkmadan önce midem bulandı baya ve bulantı önleyici yapıldı. 6 saat yerimden kalkmadım ama 6 saat sonra kalkmak zorunda kaldım hemşire zorla kaldırdı tabi zorlandım ama ayağa kalkmasaydım bu sürecin daha zorlu geçeceğini biliyordum. Merak edilen birkaç noktaya açıklık getirmek isterim;
- Sezeryan zor bir operasyon evet ama sizinde çabalamanız gayreti elden bırakmamanız lazım. Bugün 3. Günüm hareketsiz kalmamaya çalışıyorum.
*Bel ağrım var sanki adet olmuşum gibi ama kanamaya bağlı olduğunu düşünüyorum.
*Dikiş yerimden ziyade içeride olan kaslarım acıyor onunda geçeceğini biliyorum.
Merak ettikleriniz var ise sorabilirsiniz. Cevaplarım.
Bu son postum happy momdan happy kidse geçiş yapıyorum hoşçakalın 💞