Snmygtkvnc Merhaba bebek için hava nemlendirici almayı planlıyorum. Ama hangi marka almalıyım kararsız kaldım kullananlar memnun oldukları önerdikleri markayı paylaşabilirler mi? Şimdiden çok teşekkürler
Kedisevercan Snmygtkvnc ben de araştırıyorum. Deerma diye bir marka ve kiwi marka var onların kullanıcı yorumlarını araştırıyorum
Cana_ Snmygtkvnc bn king marka kullanıyorum ve çok memnunum 3 kademeli hız ayarı var ve sessiz su falanda akıtmıyor hazneside baya büyük tavsiye ederim ebebekten almıştım bn geçen yıl
Ozgednc Kedisevercan bende araştırıyorum da kiwi markasını arkadaşım kullanıyor her yer su oluyor altına havlu koyuyorum diyo
Ozgednc Kedisevercan şimdi baktım bende trendyolda olumsuz yorumları okuyabilirsiniz fazla fazla var 😁. Siz bilirsiniz tabi