yarenb 6+3 bugün keseyi çok net gördük, 3 hafta sonra çağırdı doktor bebeğide görürüz inşallah çok korkuyorum nasıl geçecek zaman hiç bilmiyorum😔
Alpalpr yarenb gebeliğinizi öğrendiğinizden beri ilk defa mı gittiniz hastaneye. Benim de bugün 6+1 kan verdim gebeliğimi öğrendiğimden beri daha gitmedim de
birmeleginannesi_ yarenb şuan aynı gunuz ben 5+2 de gittim keseyi gördük 7.2 mm di bebek yoktu banada iki hafta sonra dedi bende bekliyorum haftaya cumayi ve bende çok korkuyorum boş gebelikten :(
yarenb Yazmelegi_ ultrasondan baktı sadece keseyi gördük 1.25cm sonrasında 3 hafta sonra gel dedi ama ben ya boş gebelikse diye çok düşünmeye başladım
yarenb Yazmelegi_ yani 3 hafta değilde 2 hafta bir şekilde bekleyebilirim diye düşünüyorum o zaman 8 haftalık olmuş oluyor inşallah duyabilirim ☹️🙏🏼
yarenb Alpalpr ben 6 gün önce gitmiştim kese çok küçüktü ve zor görmüştü bugün gittiğimde kese büyümüştü fakat bebeği göremedik🙃
yarenb birmeleginannesi_ yaaa🥹 inşallah görürsün Rabbim bizimdee diğer isteyenlerinde kucağını boş bırakmasın inşallah🙏🏼
Zmra-13 yarenb Ben bugün gittim hem keseyi hem bebeği gösterdi haftamız aynı 3mm haftaya grl kalp atışlarını dinleyelim dedi herşey güzel gdyo dedi
yarenb Zmra-13 maşallahhh🙏🏼 inşallah bende görürüm duyarım kalp atışlarını dualarınıza ihtiyacım var🥹🫶🏻
Busraoz yarenb 5+3’te keseyi gördüm haftaya çarşamba kalp atışını duymak için gideceğiz umarım duyarız da🌸 3 hafta bana çok fazla geldi. Haftaya gidip kalp atışını duysan daha iyi olur gibi geldi🙏🏻
yarenb Busraoz evet kesinlikle bende biraz düşündüm ve o şekilde karar verdim🫶🏻 inşallah sizde duyarsınız sağlıkla gelsin minikk🥹🙏🏼
Busraoz yarenb Burada çok fazla olumsuz şey okuyorum benim 2. Hamileliğim olumsuz düşünmüyorum güzellikle gelsinler duyarız umarım 🌸
nursenakaynak01 Bende sağlık ocağında kan verdim gebelik çıktı hesba göre 6 haftalık ama daha gitmedim hastaneye