Serifekrtkn Kızlar 22 +3 haftaligim bugun hep karnım sertlesiyo rahatsız ediyor beni böyle olan oldu mu normal mi bu durum hele ki ayağa kalkınca
Cansu14_ Serifekrtkn bende 22+6yım. Kime sorsam rahim genişlediği için diyo ve gerçekten sertleşmeye başladığından beri de karnım gerçekten büyüdü.
Cansu14_ Serifekrtkn erken doğum riskini vs doķtoruma sordum. Geçen hafta perinatolojiye randevum vardı. Herhangi bir sorun görmedim dedi. Rahim ağzı kapalı plesanta olması gereken yerde. Bebeğin gelişimi güzel dedi.