38+4 haftalık gebeyim 3 haftadır çatı muayenesine gidiyorum bugünde çatı muayenesi yaptı doktor nstde sancılarım 100un üzerinde cikior ama bu sanciyi ben çok hissetmiyorum, Biraz önce pecetede açık kahve az miktarda lekelenme gördüm buna eşlik eden mide bulantısı ve karında geçmeyen sertlik var sizce doğum mu başlıyor pek sancı hissetmiyorum karnımın kasılması dışında