2 haftadir canim asiri doritosun yesil ve turuncu cipsinden cekiyor ki normaldede kirk yilda bir cips yiyen bir insanim . Boykot urünü almak istemiyorum . Ama aklimada ger firsatta geliyo resmen . O tatlara benzeyen önerebileceginiz baska altarnatifler varmıdır. Bim de falanda var ama onlarin tatları asla tutmaz .