Hulya-nur1 Bugün gittim doktora 33+4 deyim 2100 gr kilosu doktor az dedi kilo alması için yemem gereken şeyleri söyledi bu haftadan sonra acaba doğuma kadar kaç kilo alır bebeğinize en çok kilo aldıran şeyleri söyler misiniz
ElifKarata Hulya-nur1 bence kilosu 33.hafta için gayet iyi 32.haftada gttim bende 33.haftayla uyumlu dedi 2100 gram sizle aynı bence tam haftasıyla uyumlu kilosu
Memuranne2 Hulya-nur1 34 6 2400 gr ve gelişimi çok normal dedi doktor sizinki de iyi aslında neden böyle dedi bilmiyorum
visnelibrownie Haftada benim 1900 falandı normal dedi doktorum zaten en son haftalarda kilo alıyor bebek ve normal doğum için 3 kilo olması bile çok iyi bende aşırı kilo alıp normal doğum yapmamaktan korkuyorum