Opheliaxxx Kızlar 26. Haftamdayım. Böyle yatakta sağda sola dönerken, ayakta dururken, sandalyeye otururken falan özellikle sol vajina kemiğimde bir ağrı oluyor sanki kemiğime vurmuşlar da ağrıyo sızlıyo gibi. bu durum normal mi acaba bilgisi olan var mı?
Mihrimavi Opheliaxxx doktorum normal dedi bunun için üzgünüm çok erken başlamış ama ben 38 haftalığım hala devam ediyor 30. Haftadan beri tek tavsiyem ağrım var diye hareketsiz kalma hareketli ol sürekli egzersiz yap yürüyüş yap ağrın şiddetlenmesin ben dinlenince geçer diye ağrımı daha çok arttırdım
1s1e1d1a_ Opheliaxxx 27.haftadan beri bendee var o durum doktora sorduğumda bebeğin aşağıda o yüzden demişti şuan 38+3 olduk dahada şiddetli bir ağrı var ve ne yaparsam yapayım ağrıyor
Pamuk Opheliaxxx Benim de aynı 26+2yim bacaklarımın arası vajinam ağrıyor.Sanki bacağımın arasında gibi bebek.
Opheliaxxx Mihrimavi ben de sürekli yatıyorum hiç egzersiz ve hareket yok hayatımda. Tavsiyeniz için çok teşekkürler resmen canım acıyo yani hafifçe bir ağrı da değil. İnşallah gebeliğin sonuna kadar böyle gitmez :(
Mihrimavi Opheliaxxx eğer hareketsiz kalırsan gün geçtikçe artar ben şuan gece o acıdan uyanıyorum ne sağa sola dönme var ne başka birşey acıdan uykularım haram oldu yol yakınken egzersizler var gevşeme vs için onları yap ve yürüyüş eksik etme çevremdeki kime bunu desem normal normal bütün hamileler yaşıyor sık dişini diyor tamam da bu benim canımın felaket yandığı gerçeğini değiştirmiyor
Opheliaxxx 1s1e1d1a_ ay çok zor gerçekten nasıl olacak bilmiyorum yataktan tuvalete kalkıp gitmek istemiyorum kalkarken kemikler acıyacak diye. Her hareketimle ağrıyo acıyo uzanınca geçiyor. Cumartesi ben de sorucam. Neyse sorun olmasın sağlıklı olsunlar da
Opheliaxxx Pamuk aynen bu his. Bacaklarımın genitala bağlanan kemikleri ve genital bölgedeki kemikler. Bi kemiğinize yumruk darbe alırsınız da bir ağrı olur ya kemikte. Tam öyle bi ağrı. Ben de 26+1 im 😢
Opheliaxxx Mihrimavi evet klişe cevaplar. Egzersizi ve yürüyüşü yarından itibaren hayatıma sokuyorum yoksa benim de gecem gündüzüm zehir olacak belli. İnşallah geçer böylelikle. Çok dua ederim size Allah razı olsun valla
Opheliaxxx Pamuk ben de 3 gündür. Pazartesi başladı. Yeni başladığı için geçeceğini sandım ama bugün endişe ettim acaba normal mi diye. Demek ki oluyor böyle
Mihrimavi Opheliaxxx buraya görsel nasıl eklenir bilemiyorum doktorun bana verdiği kağıdın fotosunu atardım bana iyi geldi ne demek Allah hepimizden razı olsun