Kızlar merhaba sanırım mantar enfeksiyonum var dr dün fitil verdi. Bugun kaşıntıda başladı fitilide bugun anca alabildim eczaneden. Travazol kremde aldım kaşıntı için. Ama nasıl kullanıcagımı bilmiyorum. Travazol krem tam olarak nasıl sürülüyor sadece dudak içi mi yoksa vajina içinede mi sürüyoruz nasıl kullancam ?