visnelibrownie Kitapkolik660_ diyorum ya çok fazla var asel eslem ismi sevmiyorum her yerde olan isimleri asel diye seslensem parkta 10 çocuktan 8′i bakar dediğiniz gibi
Seren111 Gayekaragoz benimde kızım olursa hayalim ismini arya koymak çünkü oğlumun adı Kayra oda arya olur uyumlu olsun diye 😀