Esrayldrmmm Kızlar doktor bebeğin başının 3 hafta önden gittiğini söyledi bu şekilde bir durum yaşayan var mı bir sorun oluşturuyor mu doğum konusunda da
feridedmt Esrayldrmmm benim de 2 hafta önden gidiyor bir sorun olmaz dedi şu an 2450 gr ama kafası büyük olduğu kilonun çoğu kafası dedi üzüldğm ben de🥺 34+1 haftadayım
NoNameee Esrayldrmmm merak etmeyin genetik olabiliyor Anne babanın da büyükse kafası. Bizimki de 3 hafta önde eşimin kafası tombik mesela 🤭 kafa çevresi büyük olduğu için normal doğumda zorlanacağım için sezaryen önerdi doktor
Hulyab Esrayldrmmm 35+4 bzmkide on gun onden gdyomus kafasi bi sorun teskil etmiyo irsi oldugunu duusnuyorum dedi doktorumuz
denizk24 Esrayldrmmm Merhaba aynı durumu yaşıyorum sizinle , n’aptınız normal m oldu doğumunuz ? İnşallah hayırlısıyla kucağınıza almışsınızdır 🌸
Esrayldrmmm feridedmt benimkinin de kilosu 2600 nst de de sancı çıktı haftaya çağırdı tekrar normal doğum zor olur mu önerisi ne bunları soracağım
Esrayldrmmm NoNameee ya ben sordum normal doğum olabilir mi diye evet bir sorun olmaz dedi ama kafası büyük olunca doğumda zor olur gibi haftaya tekrar gideceğim kafama takıldı bu konu