Hajsjl_ Ben 2 yıl önce acıbademde başladım bir gebeligim oldu 8. Haftada kalbi durdu kürtaj oldum ve doktorum kan pihtilasmasindan şüphelendi fakültede genetik bölümünde tahlil yaptırdım birkaç ay sonra sonuçlarım ve kan pihtilasmam çıktı hamile kaldığım andan itibaren iğne vurulmam gerekiyordu pıhtılaşma değerim yüksekti benim daha sonra kimyasal gebelik geçirdim bu olaydan birkaç ay sonra hamile kalmadan önce ümit hastanesinde dilek hocaya başladım planlı gebelik olmasını istedim hamile kalır kalmaz günde bir coraspin ve Oksapar 6000 lik iğne kullanmaya başladım 34+2 haftalık oldum hâlâ da devam ediyorum