Fy2344 ben düşük yaptım 2 aydır adet görüyorum gibi kahverengi olsun pembe olsun akıntı var.
Gittim geçen çarşamba doktora dedim Bi akıntım duruyor bi başlıyor damla damla 3. Gün bugün bilginiz olsun. Dedi tamam başlayalım tedaviye.
Yine estrofem
Ornisid fort
Coraspin
Glifor
Prednol verdi.
Birde benim düşüğüm bağışıklığımdan dolayıymış serum verdi. 13 saat hastaneden çıkmadım.
Şuan hâlâ kanamam var. Hemde öyle böyle değil.
Kist ya da pıhtıdır dedi. Kistte çok kanama oluyormuş.
Pıhtıda adet gibi olur biter demişti bakalım nolacak yarın sabah doktora gideceğim.