Nemregn Rahim ağzının 1 cm yakınında plasenta var ama doktorum son haftaya kadar bekleyeceğim normalde olabilir diyor. Previa olup normal yapan var mı?
gizem-cbn Nemregn haftaya muayenem var çok çıkmamış benimki o yüzden risk almamak içim sezaryen olacağım gibi