Zeynaaa0101 Arkadaşlar ⅘ defa daha alttan muayene oldum hiç kanamadı. Bu sefer kanadı neden olabilir. Siliyom siliyom bitmiyor da. Acaba o zaman haftam küçüktü de şu an 32 yiz ondan mı
pnar8007 Zeynaaa0101 bana 39 haftada öyle oldu 4 5 kere aynı gün baktılar sonra bacaklarımdan akti resmen acil sezeryan almışlardı gebelik şekerimde vardı ilk hamileliğim kötü bir tecrübeydi
umrumdadegil Zeynaaa0101 anladım da başka yapacak bişey yok ki bir de tam olarak kan nerden geliyor anlayabildin mi
umrumdadegil Zeynaaa0101 doğru düzgün okuyup yorum yapıyorum zaten ne dememi bekliyorsun anlamadım ki doktora git diyorum kanama için daha ne diyebilirim belki dış kısmında bid kanama vardır diye nerde diye soruyorum ne diyim daha anlamadım istediğini yap.
Zeynaaa0101 Yazmelegi_ zaten hastanede yaptılar muayene sonrası oldu. Normal dedi ama durmadı hala hastanedeyim sonuç gösterince diyeceğim