Kızlar bugün 35+2 yiz kontrol vardı geçen hafta 2 hafta olan gerilik bugün 3 hafta olmuş yani 35 haftadayım ama bebeğin karnı ve boyu 32 de kalmış ilerlemiyor. Takipli doktorum perinatolojiye gönderdi orda baktılar karnı normal sadece FL 32 haftada dedi takibe devam edelim dedi sadece . Korkuyorum bende basına gelen var mı bilgilendirirseniz çok sevinirim