Merhaba ben tüp bebek yaptırıyorum şuan transfer için adet bekliyorum moralinizi bozmayın benim de 6 yumurtam vardı 5i döllendi ve şuan 3 tane 5.gün embriyom var. Doktorum dedi ki 15-20 yumurta topladığımız pek çok hastadan daha iyiydi yumurta kaliten diye. Çok yumurtayı genelde pkos hastalarında topluyolar, az olsun öz olsun bizim olsun 🥰❤️