Cansu96 genel de sağlık ocağında yaptırılanlar 2. Gün öğleden sonra çıkıyor bugün çıkmamış olabilir ayrıca tahlil için sana verdikleri barkodlardan lazım orda hasta numaran yazar onunla giriş yapabiliyorsun verdiler mi sana bi numara falan ? Ben hep netten alıyorum sonuçlarımı