Gizem2211 Kızlar 36 haftalık hamileyim tüm gece kaşık ağrısı vs çektikten sonra doktora gittim düzensiz ama 80 küsürlerde sancım çıktı. Doktorum herhangi bir şey demedi anlamadım neden demedi bir şey 😕 80 sancı yüksek bi değer sanırım doğumun yaklaştığını mı gösteriyor ?
NoNameee Gizem2211 benim de geçen hafta düzensiz sancılarım vardı. Açılmam olmadığı için takip edeceğiz dedi. Düzenli aralıklarla sancı olmadığı sürece takip ediliyor sadece. Kanama, su gelmesi, 5 dkda bir sancı bunlara dikkat edin
jamili Gizem2211 bende 60 çıkmıştı 2-3 gün sonra doğurdum. Temkinli ol sen yinede kasılmaların sıklaşınca git
Arzuanne Gizem2211 bende nstye girdim insan endişeleniyor ama onlar yüksek de olsa düzenli değilse takmıyor ki benim 30 haftaydı burda Yenidoğan yoğun bakım ünitesi de yok
battaniyemkareli Gizem2211 merhaba, bugun bende de aynısı oldu hatta bende post açtım profilimden nstye bakabilirsiniz. sizin de mi o şekildeydi? dr banada hiç bişey söylemedi bende anlamadım
Gizem2211 battaniyemkareli evet benziyor benim de bu şekilde 80 üstü 2 3 sancı var ama sanırım düzensiz diye bir şey demiyorlar. Çevremdeki herkes doğumun yakın olduğunu söylüyor. Sancıların sıklığını takip etmemiz gerekiyor herhalde ama insan bi açıklama bekliyor doktordan 🙄🙄