Bugün kontrole gittim çatı muayenesi oldu ve çatım normal doğum için uygunmuş ancak hiç açılmam olmamış bebek pozisyon aldı ama kanala girmemiş doktorum pazartesiye kadar bekleyelim olmazsa sezaryen düşünelim diyor bu haftalarda bu durumu yaşayıp normal doğum yapan oldu mu??