Semirayldrm1 Kızlar bebisler ne durum da hareketlerini hissettiniz mi bugün tam 20 haftalık olduk ama hala tık yok bizde 😄
Cansusamasti Semirayldrm1 bende 20+3um 18.haftadan beri hissediyorum bebisimin hareketlerini çok şükür hareketli bi bebek 😊
Nurcan Ben bu hafta 20.haftaya gireceğim inşallah ve iki haftadır hafif hafif bişeyler hissediyorum tez vakitte sende hissedersin inşallah 😍
ece123 Slm 🤚🏻 Bende 20+6 günlk hamileyim 2.hamileliğim olduğu için bende 16. Haftada hissetmeye başladım. Sende hissedersin merak etme🤰🏻
Deryara ece123 kıZlar biz de 23+4 olduk 18 haftalıktan başladı bebeğimin hareketleri ama bazen de hareket ediyor hissediyorum ama dıştan elimi karnıma koyunca hissetmiyorum ara ara böyle oluyor neden bilgisi olan var mı bide hareketleri tam da karnımın baya aşşağı tarafından hissediyorum böyle olan var mı
AylinIlerKaar 19 hafta yeni bitti.20 .hafta girdik.bende hissettmiyorum😔.1,5-2 haftadır içimde bir korku ve endişeler var.bebeğime birşey oldu ,kaybettim gibi geliyor.kendi kendime kuruyorum.böyle şeyler hisseden var mı?ben mi anormalleştim bilemedim?
Deryara AylinIlerKaar normal ben de bazen bebek 2 ,3 saat hiç harek etmeyince çıldırıyorum hemen bir panik oluyorum bütün keyfim kaçıyor hatta bu yüzden kaç kere doktora gittim sonra rahatladım 😅
PnarCaymaz Deryara Benimde bazen aşağıya geliyor tekmeleri sanırım içerde dönüp duruyor . Bir de artık gece gündüz kavramı oluşmuş belirli zamanlarda uyuyor endişelenme dedi doktorum 🙏🏻 Sağ sağlim kucağına almak nasip olsun inşallah