Ftmgl-123 Kızlar 39+3 haftalığım. Bugün kasılmalarım başladı. Doktora gittim. Doktor tekrar çatı muayenesi yaptı. Ve acil yarın sezeryan dedi. Kendimi normal doğuma çok şartlamıştım. O yüzden aşırı bir yıkım oldu benim için. Lütfen bir şeyler deyin
Fatma77 Ftmgl-123 benimde biraz çatı darlığım varmış fakat doktorum doğum anında karar veririz dedi hani normal doğumu denicez inşallah sorunsuz geçer o an bir sıkıntı vs olursa sezeryan olur dedi bi doktora daha görünebilirsiniz veya en azından deneyebilirsiniz burda önemli olan açıklık ve bebeğin geliş açısı kilosu
miniskesi Ftmgl-123 daha önce muayene olmuş muydunuz? o zaman normal yapabilirsin mi demişti? hiç üzülmeyin bebişiniz sağlıkla doğsun inşallah doğum şeklinin bir önemi yok🫶
Ftmgl-123 Fatma77 38. Haftada çatı muayenesi yaptığında bana aynı şekilde demişti. Ancak şimdi hem bebeğim kilosu artmış hem de kasılmalar başlayınca tekrar muayene yaptı. Kesinlikle sezeryan dedi
Ftmgl-123 Fatma77 açıklıktan ziyade çatının uygun olup olmadığı daha önemli dedi başka bir doktor. Çatı kemiktir. Oradaki kemik izin vermezse istediği kadar açılma olsun bebeği ittiremezsin dedi
Petrichorers Benim çatım uygun ama açılmam olmadığı için sezaryen deyip duruyor yine de pazartesiye kadar beklicek açılma olur mu diye
Cerenbelis1 Ftmgl-123 bebeğinizin kilosu nedir acaba başka bi doktora daha görünün o zaman ama çatı darlığı sıkıntı bebek sıkışabilir ve bu sefer sıkıntı çıkar banada bebeğin kilosu ve darlıktan sanki sezeryan der gibi geliyo doktor
Fatma77 Ftmgl-123 evet açılmadan kastım açılma sırasında doktorun bu kararı vermesi hani sezeryan mı yoksa normal doğuma devam mı diye inşallah sorunsuz şekilde alırız kucağımıza bebişlerimizi🌸
Ftmgl-123 Cerenbelis1 max 3 kilo doğurabilirsin bu çatıyla demişti bir öncekinde şimdi 3.300 çıktı kilosu
Ftmgl-123 Cerenbelis1 en çok korktuğum şey bu zaten onu tehlikeye atmak istemiyorum. Ama ilk doğumum yanlış bir karar da vermek istemiyorum. O yüzden hiç bilemiyorum
Cerenbelis1 Ftmgl-123 haklısınız bende öyle düşünüyorum ama doktor ne derse onu uygulayacağım sonuçta onlar işin ehli biz bilemeyiz kafamızın dikine gidip de pişman olacağımız şeyler yapmayalım ❤️