ZeyHus33 Kızlar benim çok migdem bılanıyor 2 çocuğum var 2 sindede böyle bişi yaşamadım bunda 2 aylık gebeyim çok migdem bılaniyor ama çıkaramıyorum doktor bana prizin ve folbetake die ilaç verdi bunlar ne kullansam migdemi hafifletirmi
Elo__35 ZeyHus33 ben prilam kullanıyordum 5. Haftamda başladı bulantı kusma şuanda 25 bitiyor hala aynıyım kullanmaya devam ediyorum beslenememekten iyidir