Hamileligimin ilk haftalarinda asiri derecede kalp carpintisi yasiyodum hemen nefe nefese kaliyodum 8-9 haftaliktan sonra gecmisti gayet iyidim su an 13+2yiz yine kalp carpintilarim tuttu kalbim küt küt gidiyo bebek bügüdükce oluyomus böyle dogrumu acaba sizlerde hala devam ediyo mu