Btl-Als Kızlar 1saatten fazladır başım çok ağrıyor neden olabilir ateşimde yok boyun fıtığım var ama birden oldu bu şuan yemek yedim bakalm geçmese parol içeyimmi
Egemoms1303 Btl-Als geçmiş olsun canım 🍀 @Btl-Als @Ankara-58 @merii10 Kızlar bende bisey sorcam size Kaşıntı oluyor mu sizde 🥺 2 3 gündür akşam saatlerinde başlıyor gece 2 ye kadar devam ediyor sonra geçiyor bi değişik anlam veremedim 🥴
Btl-Als merii10 Tansiyon değilde benim kan şekerim çok düşer ondan olabilir belki parol içtim biraz duruyumda ozaman 1kaşık pekmez yiyim
merii10 Btl-Als yeni yemek yediysenz çıkma da olablr her ihtimale karşı ölçme imkaninz varsa öyle pek ez tüketin istersenz geçmiş olsun
Btl-Als Egemoms1303 Bazen göğüslerinde ve karnım da oluyor canım ama öyle çokta değil vücudun açılıyordur ondanda kaşınıt benim 3 ncü çocuk oyüzden olmuyor çok