Kizlar merhaba pazartesi sezeryan doğum yaptım belden uyusturdular öyle doğum gerçekleşti ameliyat yeri ağrıması normal illanki dikiş kaynaklı ama belim çok fazla ağrıyor iki hareket etsem ayakta durmak zorlaşıyor böyle durum yaşayan var mı ne akdar sürede geçiyor ve geçmesi için yapacak bsiey var mı