Cansuyalcnnn Hamile olduğumu beta hcg ile öğrendim kese görünmedi bunu yaşayan var mı aranızda kızlarr
mervemurat16 Cansuyalcnnn bende beta 500 küsürken öğrendim gebeliğimi 4 haftalık falandı regl tarihime göre doktora gittiğimde kese yoktu köpüklenme vardı doktor kese oluştuğuna söylemişti
2prensesannesiiii Cansuyalcnnn bu beta ile kese görünmez ki 1500 üzeri olunca kese görünür🙏🏻 Dr bu değerle neden baktı ki zaten görünmeyeceğini bilmesi lazım
aselcuk Benimde ilk beta HCG bakıldığında kese görünmemişti. 12 gün sonra gittiğimde kese ortaya çıktı 🙏 çok küçük olduğu için henüz ultrasonda gözükmeyebilir