Nur_50 Ozlem_155 canım ablam hamileyken doktoruna ıhlamur içtim demiş doktor kızmış erken doğum ve düşük tetiklermiş en fazla 1 fincan içebilirsin bende gripken içmiştim
mimar_anne Ozlem_155 Nur_50 Doktorun kızmasına şaşırdım ıhlamur içilebilir hamilelikte her şeyin fazlası zararlı tabi ki ama ıhlamuru rahatlıkla günde bir fincan içebilir kekik yeşil çay vs içmesin
smeyyeav Ozlem_155 ben kendi doktoruma o haftalarda kuşburnu ıhlamur içebilir miyim dedigimde evet onaltı tüketmende sakınca yok aksine faydalı şeyler demişti ama sen yine de kendi doktoruna danış
gncglozclk Ozlem_155 onun yerine ballı limonlu su sıcak suya yap iç o daha faydalı beni o ıyı etti kıme dediysem de cok ıyı geldi dedıler hep canım