Kardelenylmz Kızlar bebeğim 9+2 de kaç gram olduğunu doktoruma sormayı unuttum ultrason kağıdında yazar mı
mimar_anne Kardelenylmz o haftalarda crl ölçülüyor o yüzden yazmayabilir ama 2-3 gr falandır 14 haftadan sonra gr hesaplanmaya başlanıyor
Arzuanne Direk gram olarak yazıyor beben büyüyünce boyu için fl yazar fl yı 7 yle çarpmak lazım şimdi hepsi yazar ama
Melikenin_annesiii Arzuanne benim fl 60.27 mm yazıyor çarpınca 421 küsür çıkıyor 42 cm mi oluyor yani boyu cahilliğime verin 😂😂😂
mineirem Melikenin_annesiii 9 haftalık bebek 42 cm olma imkanı var mı canım sence😂 kızım 37 . Haftada 48 cm doğdu 😂başka biseydir o
Tatar59 Melikenin_annesiii 6 cm olması imkansız şuan. Başka biseye bakmış olabilirsin. Şuan graminin hicbir önemi yok susam kadar bişey zaten. Bı dahaki ay kontrolde bakarsın.
Melikenin_annesiii mineirem canım ben kendi bebeğim adına konuştum 32 haftalıkken ki ultrason kağıdına baktım şuan 34 üm yanlış anlaşıldım 😂😂🤭🤭
Melikenin_annesiii @Arzuanne canım ben kendi bebeğim adına konuştum 32 haftalıkken ki ultrason kağıdına baktım şuan 34 üm yanlış anlaşıldım 😂😂🤭🤭