Valla ben gerekli gördüm aldım tabi gerek görmeyen de var veya kullanıp memnun kalmayan da var deneyip göreceğiz, e bebekten sevilbebe markasının gri renkte olan reflü yatağını tercih ettim.. evim dubleks olduğu için yatak odam aşağıda ve oturma odam da yatırmak için bir babynest arayışındaydım zaten almışken de reflü yatağı olarak satın aldım