Aldığım hastane çıkışının içinde normalde iç zıbın gözüküyordu ama benim aldığıma koymamışlar bugün farkettim. Normalde çantamı hazırladım her şeyimi yıkadım falan yerleştirdim. Şimdi benim tekrardan iç zıbın almam gerekir mi sizce çok lazım mı olmasa olur mu?