555eeee67 Kizlar akintim var kan geliyor bebek ama iy bebekle iygili diyil diyolar napicam neden acaba rengime göre 10+1haftalik hamilelik bebek daha iy gelşmiş 11 haftada
555eeee67 Gaye1402_ bende ilk hamileliğimde riskli idi 6 ayinda bebeği suni doğum bile götrmeğe mecbur olduk yatak rejminde idim ancak şimdi hiç kan gelmemişdi aşri geldi gezdikce geliyo iğne yapdm kan kesci ama bi sebeb yokken neden gelsin ki doktorlarda anlamiyor