ressamanne_ 2 aylık hamileyim hemen ilaç vermek istemedi doktorum umarım 20 değer bebeğe zararlı değildir yarın tekrar bakılcak düşmüşse içmeyeceğim antibiyotik inşallah gerek kalmaz crp 20 olup kendiliğinden geçen oldumu?
Tatar59 ressamanne_ kendiliğinden geçer mi bilmiyorum ama çok yüksek değil 10 olunca geçti sayıyor zaten doktorlar. İnşallah azalır bir şekilde. İnternetten araştırın isterseniz düşüren biseyler var mıymış. Mesela sarımsak için hem antibiyotik derler ama faydası olur mu
gokyuzununogrencisii ressamanne_ benim geçen hafta crp 40 çıktı enfeksiyon çıktı bayağı doktor korkuttu hem de korktu serum verildi ağrı kesici, antibiyotik verdi kullandım şükür iyiyim geçti, aşırı kotuydum kemiklerim ağrıyordu her yerim boğazım burnum 🥺😬🥴🥴🥴
ressamanne_ gokyuzununogrencisii mecbur enfeksiyon daha riskli diyor doktorlar evet bende bugün tekrar kan verdim 15 e düşmüş çok şükür vermedi antibiyotik 🙏🏻