Ne gelen var ne giden yani sancidan bahsediyorum 😂
39.haftaya yeni girdim bu gün
Yarın çatı muayenesi olucam ,
Şimdiye kadar herşey normal ilerliyor inşallah normal olur , hayırlısı ile kolaylaştırarak nasip etsin Rabbim.
-Sizde durumlar nasıl ?
-Sancilariniz hiç oluyormu ?
-veya doğuran varmı ? Pozitif doğum hikayeleri okumayı çok seviyorum 🥰
Ay çok az kaldı göbeğimle vedaya
Bebeğimle buluşmaya 🥹