Ebru411 Arkadaşlar adetle uyuşmadığı için 14 haftalık gözüküyorum ama 12 +4 diyor doktor uyuşmadığı için bugün direk kontrolde erkege benziyor dedi bacak arası kabarık dedi doğrumu sizce